artemida-moderna artemida-moderna
91
BLOG

Sen nocy letniej

artemida-moderna artemida-moderna Rozmaitości Obserwuj notkę 31

Czytajac liczne notki moich ulubionych blogerow w salonie w ostatnich dniach zauwazylam masowe zjawisko tak zwanego "dochodzenia do sciany".

Idzie sobie czlowiek, idzie, moze i biegnie, a nawet galopuje i nagle... trach!!! Glowa w sciane!

A przeciez jest oczywiste, ze glowa muru nie przebijesz. Co jak co, ale przyslowia ludowe mamy w Polsce madre.

Za kilka dni festiwal demokracji, czyli wybory. Wiadomo na 100%, ze wygra albo Bronislaw Komorowski, albo Jaroslaw Kaczynski. Wiadomo na 100%, ze albo w pierwszej, albo w drugiej turze.

Mam wrazenie, ze juz dzisiaj prawie kazdy Polak wie na 100%, ze albo zaglosuje na Bronka, albo zaglosuje na Jarka, albo nie pojdzie na wybory.

Te ostatnie dni kampanii raczej juz niczego nie zmienia, a tylko wszystkich ludzi bardzo zmecza.

Jezeli o mnie chodzi, to zamknelam sie w czterech scianach mojego domu i jest mi dobrze. Jakies wieksze zrywy aktywnosci planuje na jesien, kiedy nie bedzie juz tak goraco.

Tymczasem guz na glowie i swieczki przed oczami spowodowane zderzeniem czolowym z moja sciana wywolaly we mnie taka oto cudowna wizje swiata z czasow przed wynalezieniem roznego rodzaju festiwali: demokracji, piosenki, teatru, filmu, czy tez proznosci:

http://www.youtube.com/watch?v=aXNIM3g5EbY

  

nieodgadniona

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości