artemida-moderna artemida-moderna
101
BLOG

Zwierciadla duszy

artemida-moderna artemida-moderna Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Kim jestes? To pytanie ostatnio po prostu mnie zjada. Wiem kto Ty jestes, ale wciaz nie wiem kim jestes. 

To znaczy wiem i nie wiem. Mam taki mentalny obraz Ciebie sprzed trzydziestu lat i wszystko co mi mowisz o sobie (wydaje mi sie, ze to Ty mowisz, chociaz nie mam pewnosci) tak mi idealnie pasuje do tego obrazu, ze natychmiast uklada mi sie w logiczna calosc, tak jakbym znala Cie bardzo dobrze. Wystarczy jedno slowo, zart, sytuacja i klik... jestes! Caly Ty w co najmniej jedenastu wymiarach!

Ale czy to na pewno Ty? Jakim cudem?

Moze to tylko projekcja mojej wyobrazni? Rezultat roznych domyslow, oczekiwan, spekulacji?

Jak to jest, ze w tym natloku nickow, pomieszania prawdy i falszu, tych gier w chowanego i ciuciubabke, w ktore sie ze mna bawisz, caly czas mam jednak bardzo spojny obraz tamtego mlodego mezczyzny sprzed lat, ktorego przeciez w ogole nie znalam?

To jednak musialo byc tak, ze raz jeden, wtedy, popatrzylismy sobie w oczy przez kilka sekund i ... wiedzielismy o sobie wszystko.

 

P.S. Nauka platonicznej milosci, ktora mi aplikujesz idzie mi coraz lepiej. Mam nadzieje, ze na koniec roku szkolnego postawisz mi piatke! 

nieodgadniona

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości