artemida-moderna artemida-moderna
86
BLOG

Gra w zielone

artemida-moderna artemida-moderna Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Dzisiaj moj Dzien jest. Jak milo.

Korzystajac z okazji chce podziekowac mojemu Dniowi za to, ze mnie ma.

Bo jutro mojego Dnia juz nie bedzie.

Tak to z nimi jest, tymi dniami. Dzisiaj sa, jutro ich nie ma.

Nastepnym razem spotkamy sie za rok o tej samej porze. Moze w Baden Baden, moze w Ciechocinku, moze w Juracie.

Dzienniki rozpisza sie, jak zwykle, o moim Dniu przez te dwanascie godzin. Bo wieczorem Dzien sobie pojdzie.

Dokad? Nie wiem. Ale domyslam sie, ze do Nocy.

No coz. Nocy Kobiety nie mam. Zreszta Noc jest rodzaju zenskiego, wiec jakbym ja mogla miec? Tylko Dzien sie liczy.

W kazdym razie, korzystajac z okazji, ze dzisiaj Dzien jest piosenka na do widzenia (za rok w ...):

 

http://www.youtube.com/watch?v=wDNXog8QZWE 

nieodgadniona

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości